Selasa, 27 Mac 2012

Dewan Kegemilangan - 11


Terima kasih kepada editor majalah UMPAN yang diterbitan oleh Syarikat Karangkraf, En. Hazrizal kerana sudi menerbitkan beberapa artikal milik saya untuk Majalah UMPAN edisi bulan April 12. Apa yang membanggakan, saya telah terpilih menjadi front page untuk keluaran kali ini. Selain itu, 3 artikal hasil penulisan saya juga diterbitkan di dalam majalah ini. Ini merupakan penghormatan dan pengiktirafan pada penulisan saya kali ini. Semoga dengan penulisan saya ini, Majalah UMPAN akan berkembang maju dan diminati oleh segenap pemancing di Malaysia. Bagi yang belum memilikinya, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkannya. Ternyata majalah ini penuh dengan maklumat memancing serta memberi pelbagai info & tips-tips yang berguna kepada pemancing. Majalah yang wajib milik ini hanya berharga RM 8.00 senaskah. Ternyata majalah ini memberi banyak kelainan berbanding majalah lain yang terdapat di negara ini. Terima Kasih Sekali lagi dari saya.


Artikal Layaran Rompin



Artikal Bungsamran Fishing Pond









Trips Ikan Merah Di Kuching






Tips ketika membawa peralatan memancing menaiki Kapal Terbang


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...