Sabtu, 1 Oktober 2016

I'm Back..!! - Malaysian Fish Hunter



Ramai yang bertanya kenapa Blog ini menyepi begitu lama. Banyak pertanyaan tersebut datangnya dari rakan-rakan memacing dan pengunjung blog. Saya sedar sudah lebih setahun Blog ini tidak di update dengan coretan pengalaman dan info daripada penulis. Pertama kali saya ingin memohon maaf kerana membuat pengunjung blog tertunggu-tunggu. Sebenarnya kebelakangan ini saya terlalu sibuk dengan pekerjaan di tempat baru. Selain itu saya  telah menyambung pelajaran ke peringkat Master. Banyak assignment dan tesis yang perlu saya siapkan dan menyebabkan masa saya terbatas untuk menulis di blog ini. Walaupun begitu, saya sempat meluangkan sedikit masa untuk memancing terutamanya ketika cuti semester. Kini pelajaran Master saya telah selesai dan kini saya kembali lagi. Kali ini saya akan berkongsi cerita denga pengunjung blog tentang pengalaman dan trip-trip lepas yang sempat saya sertai sepanjang tahun lepas dan tahun ini. Semoga coretan penulis dapat memberi manfaat dan info kepada semua penggunjung. Sekali lagi saya memohon maaf dan teruskan mengikuti perkembangan saya di blog Malaysian Fish Hunter. 

Sekian.
W'salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...