Isnin, 18 April 2011

Tenggiri Tuas dah Kembali



As Salam,

Adoiiiiii......perbagai panggilan telephone dari rakan-rakan yang berada di Utara tanahair mengajak memancing di Tuas baru-baru nie. Kesibukan dengan kerja-kerja yang menimbun membataskan saya untuk mengikuti trips di sana. Mungkin belum ada rezeki saya untuk kesana. Apa yang telah di maklumkan kepada saya, tenggiri sudah membanjiri di kawasan tuas di sana. Tapi adakah daya saya, hanya mampu mendengar cerita dari kawan-kawan sahaja. Apa pun, saya tetap akan ke sana jika masa mengizinkan. Hanya gambar-gambar lama sahaja yang mampu mengubat rindu saya untuk memancing di sana.

Bagi yang berminat untuk kesana boleh la menaiki bot di Yan di jeti Dulang Kecil ataupun di Sungai Dua.
Jangan lepaskan peluang jika ada kesempatan untuk kesana. 


Album lama yang menjadi pengubat rindu. Tuas oh tuas...Windu nak gi...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...